2012. március 31., szombat

TERMÉKEK, TERMELŐK - ZÖLDSÉG, GYÜMÖLCS


GÓDOR BIOKERTÉSZET



A Gódor Biokertészetről Gódor Antal mesél:
"Gódor Antal a Biokertészet vezetője vagyok. Mezőgazdász múlttal rendelkező családban nőttem fel. 1990-ben köteleztem el magam a biotermelés mellett, mivel felismertem, hogy a sok vegyszer használata nagymértékben károsítja környezetünket és saját szervezetünket. A gyerekeimre gondolva átláttam, hogy változtatni kell a mezőgazdasági technológián. Egy fél éves hollandiai tanulmányút során mélyebb betekintést nyertem a biotermelés rejtelmeibe, a talajművelés, a megfelelő gépesítés és a vetésforgó területén. Rájöttem, hogy nagyszüleim gazdálkodási módszerét átültetve a jelenlegi folyamatokba, eredményesebb lehet vállalkozásom.
Hazatérve 10 hektáron indítottam el a biogazdálkodást egy- két zöldségfélével (sárgarépa, burgonya, vöröshagyma). Az évek során 30 hektárra fejlesztettem fel a bioterületemet, mivel igény jelentkezett többféle zöldségre. A Hipp Kft. és a Biohungarikum Kft. partnereként a piaci lehetőségek bővültek. Folyamatosan történt a gépiesítés, különféle munkagépek, öntözőberendezés alkalmazása, valamint megfelelő tároló helység elengedhetetlenül szükséges egy európai szinvonalú gazdaság működéséhez. Egy 470 m2-es zölség-tároló építése és egy hűtőház beindítása lehetővé tette a betakarított termékek hosszú ideig való friss tárolását.
A Biokontroll Hungária Kht ellenőző szervezet felügyelete alá tartozik Biokertészetem. Termékeink szigorú minőségi ellenőrzés után kerülhetnek piacra!"
Elérhetőségeik:
www.nyitottkertfutar.hu
2193 Galgahévíz, Fő u. 33.
06 28 461 237 | 06 20 448 3963 | info@nyitottkertfutar.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése